torsdag 19 maj 2022

Tulpantider


I höstas satte jag en massa nya tulpanlökar. Olika sorter som jag föll för.
Och nu när de blommar lite överallt runt huset så är man ju såå glad över de lökar man pelade ner i jorden i höstas.

På framsidan har jag fokuserat på vita, creme, svarta och lila.

På baksidan mot vattnet har jag fler land så där har jag satt lite olika färger, men det sista man vill är att färger inte ska gå ihop, då stör det mig jättemycket!😊 Så jag har på den sidan ändå hållit mig till en ram av rosa, vitt, cerise med dragning åt rött.

Japp, det blommar så underbart nu.

Kan inte påstå att jag hinner vara så mycket i trädgården men när jag passerar så gläds jag och tänker åh vad fint det blommar...vilka vackra tulpaner jag har satt och vad det gör med trädgården när det blommar.😍💚

Underbara tider helt enkelt.


De som drar åt svart...


Söta barnpostlådor som finns i webshopen nu...
Perfekta att sätta på lekstugan eller i barnrummet inne.


Fjärilskloten...


Dekorativa!


Nu ska jag fortsätta med mina blommor.💚

Ha det fint.

Kram M

 

Inga kommentarer: