onsdag 6 april 2022

Vinter i april.


Nu var det många dagar sedan jag skrev här. 
Det har blivit april och våren har fått ett bakslag och lite vinter ligger på marken...
Konstigt på alla sätt att det då är påsk nästa vecka...
Jag hänger inte med.

Jag har själv legat i sängen i dagar.
Sjuk.

Dagarna har gått till inget mer än vila, och sova. Vila och sova.
Noll kraft eller ork.


Konstigt vad dagarna går ändå...
Konstaterar att tomma dagar tar också slut...😌och ganska fort när de sovs bort...😊
Ja jag vill ju alltid mycket, älskar att hinna och göra.
Men inte ens det lilla jag trodde jag skulle orka göra hemifrån när jag nu var sjuk orkade jag.
Totalt däckad kan man konstatera att jag blivit denna gång...

(Inte covid)


Just denna fina skylt på bilderna var sista nyheten jag lade in i webshopen förra veckan innan jag blev dålig så därför blir det också dessa bilder.


Alltså när det kommer dagar då man inte ens orkar öppna mobilen...ja då är man lite sjuk...
(det är ju inte jättejobbigt egentligen😂, åtminstone inte jobbigt i normala fall😊)




Just nu faller snön lätt och fint utanför fönstret och helst hade man ju önskat att det var ett aprilskämt...
Jag dricker citron thè (inte druckit kaffe på flera dagar nu, och det är nummer ett annars att göra på morgonen för mig😍...). 


Ja...ibland tar det tid att komma tillbaka...hämta kraft i kroppen och bli som vanligt...

En dag i taget och snart kommer nog våren också tror jag.


Kram M

2 kommentarer:

Anonym sa...


KRYA PÅ DIG o TACK för en fin blogg hälsningar från snöigt Falkenberg

Tulipa sa...

Tack snälla du! Nu är jag på benen på jobbet igen!
Skönt!
Ha det fint.

Kram Mariette