torsdag 14 april 2022

Påskveckan.


Härliga kläder har vi packat upp denna veckan och idag alldeles nyss kom de sista kaninerna insladdande på gården...
Vissa leverans problem kvarstår fortfarande ibland och visst önskar man att de sista påsksakerna kommit tidigare men bättre sent än aldrig och den som väntar på något gott...för de var sååå himla fina!

Vårens saker är definitivt små glädjebringare.


Idag är det två veckor sedan jag åkte på skiten jag blev sjuk av och äntligen börjar jag känna mig återställd. Det har verkligen tagit tid.

Jag längtar så mycket efter att kunna åka och träna igen och ha energi och kraft och vara som vanligt.
För när allt inte är som vanligt så är det ändå då man inser och saknar det där lilla som gör livet så mycket bättre och mera komplett på något sätt.
Små saker är inte att underskatta för att man ska känna sig som en helhet som klarar och orkar vardagens utmaningar och påfrestningar.
Det är ju som vi alla vet ingen spikrak väg vi vandrar...den har uppförsbackar, raksträckor och nerförsbackar,(- när det är som bäst).






Nya linneklänningar och vita längre linnen som är helt perfekt att ha under tunikor och klänningar.
Sånt där man måste ha i garderoben. (om ni frågar mig).😍




Påskens öppettider är;

Idag Skärtorsdag 9;30-17;30
Långfredag 11-14
Påskafton 9;30-13

Påskdagen och Annandag påsk stängt.

Varmt  välkomna!
💛

Inga kommentarer: