torsdag 28 april 2022

Vitsippetider.


Våren, våren 
vem är väl som du...

Igår blev det en underbar kvällsrunda genom skog och vitsippehav.

Äntligen och sakta så känner jag mig lite starkare för varje dag som går...
Orkade till och med ta en bild...😊
Det hade jag inte ens övervägt dagen innan...😌
Testade nämligen att gå en runda i förrgår kväll också och det var sååå jobbigt och tungt...
Det kändes som att jag släpade benen efter mig hela långa rundan...
Att krafter kan sina så fort...

Men våren dansar omkring för fullt och vem vill missa det...
Samma magi varje år.
Samma stora känslor som ändå innefattar det enklaste finaste.

Våren.

Då är vintern glömd och alla mörka dagar förlåtna.



Det är tid för uteliv och igår fick vi hem superfina mattor som man bla kan ha på sin uteplats, altan, badrum, hall...
Fräscht randiga i mjuka färger.
Avtorkbara,
Pris 299:-
Från danska IB Laursen.

Så snygga och goa att gå på!😍


Korgar.
Passar såväl inne som ute.
De ger en känsla av mjukt och rustikt och är perfekta till både blommor och kryddor.

Här har jag Magical Hydrangea och timjan.

Ljuvligt.💗





Idag får vi hem en massa mera härliga uteblommor, jag möblerar om i butiken och så ska jag bla också åka och titta på ny ytterdörr.
Spännande....😍

Ha en fin dag.
💗

Inga kommentarer: