fredag 14 januari 2022

Vårens nya motiv på skyltar till armeringsnät!


Solen steg sakta upp på himlen efter en stormig natt och jag kunde fota de nya rostiga plattorna till armeringsnät som kom igår...
Och hur underbara motiv?!😍

Man blir så glad över härliga vårnyheter det är ett som är säkert.
Det lyfter en månad som annars inte är den roligaste.
Alldeles för mörkt just nu om ni frågar mig...
Men det är ju så det är att leva i norden. (vilken tur man inte bor längre upp!😉)

Igår kväll hade jag tänkt att ge mig iväg och träna men neeej...jag ställde in!
Inte likt mig kan jag säga...men passet började sent och det var stormigt och jag skulle dessutom köra en annan kvällsskjuts också så min motivation dog.
Det fick bli en promenad istället i alla fall.

Men nästa vecka, då satsar jag på att ta igen denna veckas (och även förra veckans pga av röda dagar!) bortfall.

Förra veckan var jag i alla fall ute och sprang i sämsta tänkbara väder...
Det snöade och regnade på en och samma gång och slasket bara stänkte runt mig där i skogen så det var pannben som gällde för den rundan.
Bra att utmana sig själv ändå))😃
Det får en att känna sig stark! (eller ja starkare....😉inget kommer gratis liksom...)
Inget!


Hästen!💗
Även så fin att tex sätta på en stalldörr...













Visst är det fina motiv!

Och jag hann bara lägga in dem i webshopen så rasslade beställningarna på dessa in så uppenbarligen gillade ni också dem.😃

Så roligt!

Ha en go fredag och en mysig helg!

Kram M

Inga kommentarer: