torsdag 27 januari 2022

Snäckskal


Det blåser halv storm (igen!) och dagen har alla nyanser av grått med inslag av regn...
Som man längtar efter ljuset och de första vårdagarna nu...

Glädjande just nu är ju dock alla fina vårleveranser till butiken av inredning och blommor, så klart.



Vackert vårnytt är bla dessa handgjorda snäckskalslampor från Bali...

Finns i två olika storlekar och modeller.



Vill man ha dem som lampa sätter man i en lampsladd...
Eller så hänger man upp dem som en underbar dekoration...
Såg bla att de hade en sån här stor snäckskalslampa i serien "Gåsmamman"
Så himla snyggt! Jag föll för det direkt.😍


Nyckelringar i bra storlek (tycker jag i alla fall😊) i form av Buddha som är superfina...
 OCH så har vi fått hem något vi aldrig haft förut...
och det är rökelse...

Finns i lite olika dofter i butiken.

En av mina favoritdofter är Jasmine.




Idag vill jag också tipsa om ett TV-program, ifall ni missat det...
Jag hade missat det själv( 🙋) men råkade hamna framför det härom kvällen av en tillfällighet...
"Vägen ut " med Lars Lerin

Man blir väldigt berörd...

Ha en god dag.
💜

Inga kommentarer: