tisdag 4 januari 2022

Årets nya färg på Hinza väskorna...


I stora skyltfönstret plockar jag idag bort julen och då var det ju perfekt att vårens nya färg från Hinza anlände så lämpligt med paketbilen!😍

Denna nya färg för i år heter "Plommon" och är en Green Plastic, vilket innebär att mer än 60% av plasten i väskan är framställd av den förnyelsebara råvaran sockerrör.

Dessa väskor är definitivt den mest praktiska väskan man kan tänka sig och jag kan inte leva utan min...typ...😂Används konstant med andra ord.


Igår städade jag ut julen nere i antiken och nu tar jag bit för bit inne i butiken.
Inget som är gjort i en handvändning så det är bara att jobba på.😊

Imorgon Trettondagsafton stänger vi klockan 15.
Trettondagen stängt.
Fredag och lördag ordinarie öppet.

Kram och hej.
💜

Inga kommentarer: