lördag 15 januari 2022

Rosa vackert och tulpanens dag!


Idag är det Tulpanens Dag gott folk!
Länge leve denna vårens budbärare som kommer i så många vackra varianter och färgsprakande färger.
Som ett fyrverkeri med vårkänsla!

Detta på bilderna är holländska dubbla tulpaner.

Med andra ord lite bättre kvalitet än de som ofta säljs för en billig peng i matvarubutikerna!
Och där är ju tulpaner ofta också en lockvara som de sänker priset på för att man som kund ska köpa annat och kompensera upp.

Detta är i alla fall inga matvarubutiks tulpaner det vill jag lova.😎

Dessa tulpaner är i alla fall helt fantastiskt fina!



Min fina halsduk hittar ni på rea i butik och webshop.


Och här nedan...
Är en så fin vårnyhet i rosa som kom igår!

Alltså när jag såg denna rosa...
Den var precis i min smak!
En otroligt fin rosa nyans!


Sååå sååå härlig rosa och med riktig känsla av vår och sommar!


Bärs gärna utanpå, så snygg till exempelvis blå jeans eller vita jeans!, men man kan också stoppa ner den som jag gjort här lite framtill om man vill det.
Funkar utmärkt!😊




God helg på er!

💜

Inga kommentarer: