lördag 18 september 2021

Lite från veckan.


En uppdatering för veckan kommer här.

Jag känner mig "tom" på ord för jag kan inte sammanfatta så många dagar men det har varit fullt ös med alla leveranser och utöver det ovanligt mycket efter jobbet som skulle uträttas.
Både vad gäller inköp till hemmet, möten...men det bästa...
Det är ändå att vi satt igång med träning.😃
Träning på annat sätt än bara hemma och samma gamla vanliga....
Alltså så kul!💚
Jag är så peppad på detta och känner sån energi!

Det var något jag längtat efter att komma igång med igen det kände jag.
Halleluja moment på det!


Ingen höst utan en poncho...

Denna veckan kom dessa som vi väntat på.

Älskar knappen i sidorna som gör dem så härliga och perfekta att sticka in händerna igenom.




Den perfekta koftan, nedan, som blir en klassiker i garderoben...
Dessa svarta tunnare som faller snyggt och sitter som en smäck till det mesta i garderoben.



En hel del pyssel ska det ju också hinnas med...
Här en kuddmossekrans med de fina järneks sticksen som en enkel dekoration.


Hjärtan med text Älskad
Dessa är fina att ha utan något som man klär bågen med men de är också fina att dekorera med tex mossa, granris...osv...
Här blev det mossa och hortensia.💜


Passar så klart att sätta på en älskads grav...
Och funkar lika fint att sticka ner direkt i marken eller som jag gjort här i korg, alternativt kruka.


Järneks sticksen i en korg med muhlenbeckia...


Så snygga stövlar har vi också packat upp denna veckan.
Dessa har ett avtagbart spänne.
Så bra!
Så kan man variera om man vill ha en helsvart stövel eller med lite snygg detalj på!😍



Tomte sticksen har vi sålt många av denna veckan...

Fina i grupper och dekorationer och självklart i kransar framåt advent...

Vi är många som gillar att planera och tänka framåt och finner glädje i det eftersom det är mycket mys förknippat med just detta...💚




Dessa rostiga ljus med text SAKNAD har det också varit fullt upp med att packa och beställa om, och om igen!, denna veckan...


Det kom en leverans från Holland som skulle delas upp och redas ut.
En beställning jag gjort ihop med ett annat företag eftersom jag är för liten som företag för att handla från dem...Men så kunde jag hänga på dem och det är superkul.😊
Så kan jag ta hem en del varor som inte "alla andra" runtomkring mig också kan sälja.😉


Dessa Labradoodles kommer från Holland.
De är så otroligt söta.

Denna beställning gjorde jag i februari så det har varit lång väntan och så spännande nu när det kom.
Men, aningen rörigt med alla dessa pallar med varor som ska sorteras och vilket är mitt...😂
Så den genomgången har vi inte kommit så långt med.
Men vi har påbörjat och dessa är ju bara en perfekt present till den som vill ha ett mysigt gosedjur eller bara gillar hundar för den delen.
😍


Fler sjalar i höstnyheterna...



Så hur sammanfattar man denna veckan...

Mycket.
Är väl det ordet som kommer i mitt huvud...😊

Men så roligt!
Det ska hända saker.

Och det har det sannerligen gjort.

Hoppas ni njuter av en skön helg!

Kram Mariette
💚

Inga kommentarer: