torsdag 8 april 2021

Mot trädgårdstid hållet...


Jösses Amalia så mycket nytt fint jag plockar fram i butiken nu.😍
Det är så roligt att städa ut påsken och börja på ny "säsong"...

Lite mer åt trädgårdstid hållet är det ju nu...
Det är väl mest värmen vi väntar in...eller hur?

Lite nytt som hamnat i webshopen syns i detta inlägget.

Ej gjutjärns ljusstakarna dock.
Dessa ljusstakar är favoriter vi sålt förut och jag älskar mina jag har hemma, de är så klassiska, så nu tog jag hem dem igen.
& hur vackra blev de inte ihop med de guldfärgade järn sländorna och fjärilarna...?
Perfekta där om ni frågar mig, på urnan vi gjorde till bord...😉

Visst är det roligt att "styla" om...
Få till en känsla...


Men det tar tid.
Allt tar tid.
Som bekant...😊

Och i verkstan fortsätter kartongkaoset...😌





Superfina Buddha som jag bara kände "åh wow" när vi plockade upp dem...



På återseende.

💚

Inga kommentarer: