torsdag 19 november 2020

Sköna ting!

Jag fortsätter att bjuda på julinspiration, 
så klart.
Det är det dagarna handlar om nu för oss i butiken.
Adventskänsla och start på julens fina.

Igår fick vi hem de omtyckta krukorna på kulfötter igen.
Denna gång kom den röda modellen i den största modellen.
Eftersom det varit sån efterfrågan på dessa kunde jag inte få hem fler av de mindre i rött men blev superglad när de räddade undan en låda av den stora röda.
Dessa är helt ljuvliga och vacker röd färgklick!

Julmys lyktan från Majas Cottage är väldans fin att dekorera lite på botten med kanel, stjärnanis och kanske några små kottar.
Igår skrev jag bla om Molly adventsstjärnan från Watt & Veke och så här ser den ut fotad hemma hos oss.
Som sällskap har den ljusslinga "Stjärnfall"

Dessa pappersstjärnor är som konstverk tycker jag...
Ja ni vet ju...
Lika viktigt som att pynta inne är det ju att pynta ute vid sin ingång...
Det man ser mest av i vintermörkret...
Igår fick vi hem en batteriuteslinga som är super att lägga i balkonglådor, på krukor osv.
Här har jag dekorerat på eldfatet som innehåller Gaulteria och sedan bara den finaste av mossa....
Kuddmossan.
Enkelt vintervackert.
Även denna finns inlagt i nätbutiken.
Idag plockar vi upp nya blommor, binder kransar, plockar fram nya varor i butiken och jag tänkte försöka göra fler granar också.
Mycket bakom kulisserna just nu...😍
En annan ny batteriljusslinga är denna i silver från Watt & Veke.
Visst är det fint att lysa upp sin rumsgran så här.
Och perfekt med alla slingor med timer så de kan tändas när man känner att man kommer hem från jobbet.

Må så gott!

Kram M

Inga kommentarer: