onsdag 4 november 2020

Hälsningar från Halland.

Hej där ute.

November alltså..
Konstiga konstiga dagar för oss alla antar jag...
Mycket att tänka på och tider man hoppas ska vara över så snart som möjligt...
Så livet kan bli mer normalt...
Igår kom nya restriktioner och om det är något jag är extra tacksam för i dessa tider så är det att jag har en liten butik på landet...
Och inte i ett köpcenter...
Allt har ett plus och ett minus men det känns bra att vara där jag är.
Det gör det annars också men verkligen extra mycket så just nu.
Vi har verkligen jobbat för högtryck sista tiden och nu när Alla Helgona är över så ska advent och början på julen fram.
Det blir kaos.
Kaos i kulisserna i alla fall.😀
Och samtidigt kommer det varor (idag fick vi två pallar...) och så varor som ska ut...
Japp, som vi jobbar på.
Men vilken tur att vi har att göra!😍

Häromdagen fick vi hem nya kläder.
Supermysiga koftor och klänningar/tunika.
Alltid lika roligt med nya varor...

Dessa "klänningar" är superfina att ha till både strumpyxor och leggings. Att ha med ett linne under eller att ha med en långärmad tröja eller polotröja under.
Lätta att variera.
Goa koftor!😍
Inga kurser i min blomsterverkstad i år men granar kommer man att kunna köpa.
Så klart!😊💚
Stjärnbelysningen...
Wow så många sådana vi skickat i webshopen nu....
Denna klänning är så fin den också.
Perfekt också att ha tröja under om man vill klä sig lite varmare.
Det blir inte så många rader men det blev ett inlägg i alla fall.
Jag vill ju inte helt lysa med min frånvaro här.

Nu ska jag fortsätta fixa i butiken, min mamma prismärker för fullt och röjer efter mig...
Jösses om jag skulle hunnit det själv också...
Jag svimmar nästan bara jag tänker på det....😂

Kram från mig.

Inga kommentarer: