måndag 3 september 2018

Nya sjalar inför svalare dagar.


Nu finns dessa superfina nya sjalarna i butiken och nätbutiken.




Jag älskar ju leo men är även väldigt svag för prickigt!

Prickigt är en klassiker som aldrig går ur tiden och som är så fin på både kläder och assecoarer.



När vi var ute och åt på restaurang i lördes så tänkte jag verkligen extra på alla de som nu kom med en sjal om halsen, och de var ganska många!
(jag blev lite förvånad faktiskt hur många som redan hade sjal men det var ju lite kyligt då...)
Det är hur som helst väldigt "klätt" och snyggt och lätt att förändra och piffa upp en klädsel med.




Nu ska jag lämna datorn och gå ut i skogen och promenera och lyssna på en podd.
Känner mig så galet rastlös idag, vet inte varför...


Imorgon ska jag i alla fall lägga in receptet på äppelpajen jag bakade igår.
Sååå god.


😉

Måndagshej.
💜

Inga kommentarer: