torsdag 1 mars 2018

Hej Mars!


Välkommen mars och förhoppningsvis snart också våren...

Vi är ju i alla fall på rätt spår nu när det står mars i almanackan.

Igår var det så kallt, så kallt.
Jag började elda i kaminen så fort jag kom hem och det gör jag aldrig annars.
Det är mer myseldning en ledig dag i så fall om jag ska dra igång den...

Men igår värmde det vansinnigt skönt där runt eldstaden.

Tog mig en kvällsrunda också bra påpälsad och lyssnade på Lillelördag med Ann och Anitha.
Nu när vi varit iväg på resa så har jag ju en vecka att komma ikapp med vad gäller bra program jag 
inte ville missa och alla härliga poddar jag har som favoriter.
Angenämt "problem".😉


Alltså jag köpte med mig hem så himla god musli från Österrike (varför bunkrade jag inte med flera paket...😊), lätt att vara efterklok...
Men vi köpte i alla fall annan mat med oss hem som inte finns samma här, och det är alltid trevligt att ha med sig hem från en resa tycker jag.
Mat man gillar och som är från landet man nyss varit))

Nu är det slutbabblat.
Lunchen uppäten.
Nu ska jag jobba på.

Fin torsdag.

Tuppen hittar ni i webshopen nu och snart ska jag skylta om med påsk.
Det är ju en tidig påsk i år så det börjar bli dags.

Kram!

Inga kommentarer: