fredag 30 mars 2018

Långfredags fint.


Två små knippen påskliljor, lite poppel och ett par fina långa fjädrar så blev det perfekt i nya favorit vasen från By On.


Hej Långfredag!

Vi drog iväg på en liten tur i eftermiddes och då mötte vi solen för den lyser inte alls över våra trakter här idag tyvärr.

Jag hade en önskan om en sak jag velat köpa ett bra tag men inte kommit till skott med så jag blev sååå glad när jag faktiskt fann precis det jag ville ha och spanat efter på nätet))

Så vilken tur att vi fixade detta i början av säsongen innan våryran dragit igång folk på riktigt.
För ännu är det vargavinter och jag kan inte ens minnas att påsken varit så här kall..



Och när man kom till solen idag ja då var det den där härliga känslan av vår och hopp och att det var på G.
Underbart helt enkelt.

Så vi ändrade raskt våra middagsplaner till att det skulle bli grillat med olika ostar och småplock och så fixade vi det när vi ändå var ute och körde...

Det är det som är ledighet och lyx att kunna ta det lite som det kommer och vad känslorna vill.

Älskar det.😊
Precis som när man har semester...



Min fina vas från By On finns i nätbutiken.

Hoppas ni har en fin dag.

Nu ska jag börja förbereda middagen här...

Imorgon har vi öppet ordinarie lördagstid,
9,30-13.

Välkomna 
och fortsatt härlig påsk!

💛

Inga kommentarer: