måndag 1 juni 2015

Mycket längtan, och lite självplågeri))


 
Ja men Hej Juni!
(är det sant att du är här...)
 
Jag vet att det är fel att frossa i somriga, varma, blomstrande bilder när de upplyser på radion om att vi precis haft den kallaste maj månad sedan 1962.
Ja det kom ju förstås inte som någon överraskning och det känns nästan grymt att få se på lite värme och solbilder...
Man längtar ju bara såååå himla mycket nu.
I alla fall jag.
 
Jag kunde inte låta bli att kolla på lite sommar och trädgård från tidigare år.
Jag behöver känslan av att det kommer.
Det kommer.
Till slut.
 








 
Sommarfika med färska svenska bär och grädde...
 


 
Imorgon får vi påfyllning av dessa...
De ljuvliga trädgårdskloten!
 
 
 
Hoppas ni fått en bra start på måndagen!
 
Sol och värme längtande hälsningar!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ja snälla sol och värme KOM NU!!!
I morse fick jag minsann ta på mig vantar när jag körde till jobbet... brrr så kallt.
Kram Anna
+