torsdag 25 juni 2015

Blått och vitt är kärlek.

 
Alltså blått och vitt, det tycker jag är oändligt vackert...
Det har alltid varit något visst med blått för mig.
 
Idag tog jag fram dessa klassiska krukorna som känns så där tidlöst eleganta...

 
Sommar, eller hur?!
 


 
Lite ny förvaring i plåt har också hittat fram i butiken.
Dessa varianterna finns nu i nätbutiken.
 


Fräscht tycker jag!
 
 
Förutom att pyssla med blommor och inredningen idag så fyller jag på med nytt antikt i uthuset.
Springer fram och tillbaka och försöker sätta dit allt från resväskor, till glas, till skålar, till korgar, till kläder och allt annat mellan himmel och jord!
Så då håller man värmen i alla fall!
 
Annars ska det ju bli bättre nu...tack och lov...
 
Och ikväll, missar jag för allt i världen inte Ernst!
Ett riktigt sommarmåste!
 
Fin torsdag!

1 kommentar:

Mira sa...

Vakkert, med blått og kvitt.
Godt det er ein stykke vei til din butikk smiler.

Men har god lyst på tur til Sverige. Se koselige steder, tusle rundt, gjerne innom loppis, og koselige butikker.

Ha ein fin sommer Klem,