onsdag 21 februari 2024

Det tar tid...





Supersnygga vårnyheter som kom denna veckan!
Kofta i lite längre modell med fickor fram,  Agnes blus med de vackra plisserade ärmarna och härliga kvalitè och Celine väst som är sååå snygg till det mesta...
Över en blus, till en klänning, till en polotröja...ja alltså till det mesta som sagt!😍
 






"Det tar tid att läka ut borrelia" 

- sade en till mig som själv var väldigt sjuk i borrelia för några år sedan och som var sjukskriven i nästan två år om jag inte minns fel...


Jag tänker på det ibland när det kommer över mig.

Smärtorna.

Då tänker jag på hur långt jag ändå kommit nu.

Ett drygt år senare.


Tänk om jag vetat då. Vad jag vet nu.

Att det fanns något som kunde hjälpa mig och bota och läka.

Det hade verkligen hjälpt och tröstat.

Men så funkar ju inte livet.



Tacksam är jag i alla fall.

Att jag kommit dit jag är nu.

ÄVEN, om det fortfarande är en dag i taget

 och vissa dagar har jag mer ont än andra...




Imorgon ska jag på röntgen...

Det är mycket nu...trots allt😐

Ja det är för du fyllt femtio var det en som sade...

😃😇

Kanske det...


Kram M

💗

Inga kommentarer: