lördag 2 september 2023

Lördagsuppdatering.


Hej lördag.

Igår fick vi påfyllning av ponchotröjorna. De är så populöra!
Här en ny färg jag inte haft innan, taupe.

Dessa är så snygga till såväl byxa som kjol och klänning.
Sommar, höst, vinter, vår...





Vi fick även påfyllning av svart, brun och jeanasblå.
(brun slut efter bara några timmar!)


Ett par bilder från "nya" barnhörnan i butiken.💖


För här har vi fått hem en massa nya saker!!!!
Perfekta presenter till nyfödd, dop, namngivning, kalas osv.💗🎁👑🎀

Noshörningar, elefanter, lejon, katter, grisar, handväskor "Morris", Memory spel, magnetpussel, golvpussel, mättavlor, dragleksak, stapelklossar, träna klockan, träsnurror, räkna och bygg, maracas, speldosor, badkulor, spelande tandborstar osv!😍💙💗👧👦


Bara några saker jag hunnit fota nedan...









Idag har vi hämtat dottern som kom med nattåget från Åre.
Nu blir det en helg tillsammans.
Känns så fint innan hon åker iväg igen.


----------------

Och här sedan raderade jag en massa rader jag precis skrev ner...
Om hur jag haft det med min hälsa de sista veckorna.
Det får komma en annan dag.
Känns inte som att det passar i detta inlägget men tufft har det varit.
Fruktansvärt rent ut sagt...


Fin helg 

och 

Kärlek från mig.
💗

Inga kommentarer: