torsdag 7 september 2023

Hej.


Känslosamma dagar på många sätt just nu.

Jag checkar ut härifrån några dagar.

Jag vill tacka för all omtänksamhet från alla som bryr sig och visar sån medkänsla och vill hjälpa och komma med tankar, råd, tips...
Jag är öppen för allt och tacksam för all kärlek.
Det kommer mail, meddelanden och brev.
TACK.💗

Jag tror att en ny penicillin kur mot borrelia är det som är mest aktuellt nu...
Kortisonet håller mig bara över ytan, det är inget som gör mig frisk eller botar.

Men först, innan ny kur doxycyklin, som är penicillin mot borrelia, så har vi ett uppdrag att utföra...

Att bilderna här råkar vara gravrelaterat är bara en konstig tillfällighet...
Men dessa fina skyltar är nya och fotades häromdagen för att läggas in i webshopen så det får bli ett par bilder på just det.





Ponchotröjorna jag visat här i tidigare inlägg har blivit en sån succè och vi får påfyllning igen i nästa vecka så ni som vill ha en viss färg...vänta inte för länge med ert val då de tagit slut väldigt snabbt innan...

Nu önskar jag allt gott till alla er som kikar in och på återseende.
Vi ses och hörs snart igen.

Kramar Mariette

Inga kommentarer: