fredag 4 augusti 2023

Igår alltså...


Dahlia "Caffe Latte"
Visst är hon vacker...


Vit cosmos blev en sommarfavorit 2023.
Den trivs ypperligt och blommar rikligt.


Igår alltså...
Jösses...
På kvällen efter träning skulle jag åka upp till butiken och jobba...
Då får jag punktering!
Och det var ingen liten punktering!
När jag klev ur bilen hör jag bara psssss som en orm som låg och väste...
Jättehögt...
Alltså det gick på ett par minuter så var hela däcket på fälgen!😱
Jag hade ju tur nu att jag kommit hem! Hade precis varit i Laholm...men så snopet!
Antagligen har en sten på vägen upp till oss skurit upp däcket och det gick så fort och hela däcket var kaputt!
Fick snabbt byta bil och åka upp och jobba, Väl där hade jag inte fått med mig allt jag behövde för att kunna utföra allt datajobb...
Fick susa hem igen.
Tillbaka till jobbet.
Lösa teknikproblem.
Seeen, kunde jag äntligen göra buketter och fixa allt annat jag skulle.
Det blev en lång kväll.
Livet som egen företagare var det ja....😇💪
Idag har jag ägnat förmiddagen åt beställningar och nätbutik.
Ska försöka ägna mig åt annat än bara jobb i eftermiddag.
Pausa, andas var det ju....😊
Jag kombinerar så gott det går.💚😍

Tacksam för mina fantastiska föräldrar!!!!
💖



Jätteverbena.
Jag tjatar om jätteverbena men det är ett måste!
Så tacksam och härlig!
Ingen sommar utan jätteverbena.


Den vita femtungan är jag också väldigt förtjust i.
Det har jag i år både på uteplatsen och i balkonglådan med blandade blommor.


Idag fick vi hem dessa rostiga ljus en modell större än de vi fick hem sist.
Dessa ljus är så populära!💚
Och visst är de dekorativa!?!😍



Önskar dig en härlig helg!
💚
 

Inga kommentarer: