onsdag 23 augusti 2023

Får jag presentera...


Lite fler höstnyheter!💖



Skördetider och blomstertider.
Det växer och frodas...
En del av sommarens blommor börjar dock bli tråkiga och risiga nu och behöver bytas ut och vissa sommarblommar strålar i sin allra vackraste glans precis nu...

Lite som livet och oss.
Allt har sin tid.

Upp och ner.


Här i detta inlägg presenteras två fina höstnyheter.😍


Min härliga korg är perfekt som skördekorg.
Fin form och bra storlek.
Katterna tycker dock det är en perfekt klösbräda...🐱
Jag hade den stående på golvet ett tag i hallen tills jag upptäckte att de höll på att klösa sönder den...😧
Det var nästan kö till att hoppa ner och klösa i den...😂Väldigt poppis för klovässning))


Äpple år i år.🍎
Visst är det härligt med rött!💖



Fångad!😉
Katterna är alltid nyfikna...
Åh ska ni ta kort...då kommer jag...😍



Ha en fin dag.
💚

Inga kommentarer: