söndag 12 december 2021

Vintermagisk helg.


Vi tittar ut på vintern och förundras lite...
Över all snö i december...
Vilken julfeeling det varit denna helg.
Granen har kommit in i stugan (den är dock inte klädd) och jag har pyntat och pysslat lite.
Också tagit det lugnt.
Det behöver jag.
Jag har gått i skogen en runda och inte lyssnat på något mer än naturen idag.
Så otroligt skönt och fridfullt.

Skogen denna tredje advent var en magisk plats och det är första gången jag är i skogen i dagsljus sen all snö föll...

Så fridfullt och tyst och vackert...

Världen blir en annan i sitt vita täcke.


Smilla och Önsketrädet.



Denna dam var ute hela natten och hann knappt in idag morse förrän hon skulle ut igen...
Lite lustigt när det är sån vinter kan jag tycka men trevligt så klart att hon inte bara sitter inne och trycker.
En katt ska självklart vara ute men det brukar inte vara så populärt när det är vinter...😍😄

Ho ho ho...

Hur mysigt med snön som bästa inramningen till december..?

Absolutely fabulous!



Vintermagi i trädgården...



Alltså såg ni på "Så mycket bättre" igår...
Åh vad tårarna föll på mig.
Så fint och vackert och sorgligt...


Lilla fina Smilla.
För trött för att orka bry sig...😃




 Gosiga nya nallar i webshopen.

Jag funderar på det där med att skriva insinuationer och antydningar på sina sociala medier.
Vissa gör ju gärna det...
Varför...
Jag tycker det är ganska barnsligt..
Bättre att hålla sånt för sig själv...
Att kasta ut krokar och rader för att fiska efter något de vill ha sagt men givetvis inte säger...
Sånt är jag så trött på.


Peace and Love

Kram
💗

Inga kommentarer: