torsdag 22 juli 2021

Sommarkärlek, kommer på många olika sätt...


Åh så fina kläder vi fick idag.

Italienska kläder från Reunion Home.

Välsydda och med sån underbar kvalitet.

Kan man bli kär i en klänning...

Jag är det i denna här alltså.

Så fina, 
bara så fina
 och lätta och sköna att bära.


Vi gick alltså över bron och tog lite bilder efter maten ikväll.
I den ljumma kvällssolen.
Så snäll och varm och vacker.
Så som man skulle vilja att alla sommarkvällar var...



Korgen hade jag lånat med mig hem från antiken.
Kanske ska behålla den...
En väldigt bra modell jag inte har i min lilla korgsamling.

Visst måste man älska korgar liksom...

Ikväll blev den toppen till renfanan jag plockade...





Lite bra snurr i dessa skönheter är det också...😍

Alltså modellen på dessa är bara så fin!






Skjortklänning som också är så snygg att bära öppen till exempelvis byxor och linne/t-shirt.
Färgen heter Ljung och är sååå vacker...






Som att dansa vidare i sommaren i dessa fina välsydda plagg med kvalitet.

Nu är det slutkläm på jordgubbsförsäljningen fick vi veta idag.
Hoppas det varar några dagar till...
Man vill ju aldrig att vissa saker ska ta slut eller hur...

Men nu ska jag klappa ihop jobbet för ikväll.

Välkommen till butiken och webshopen.

Kram Mariette

Inga kommentarer: