lördag 8 maj 2021

Katten och shortsen


Hej.

Här är grillen igång och det är lördagskväll.

Härligt!

Vilka fina dagar vi haft i butiken...

Jag har lagt upp mycket bilder på facebook och instagram denna vecka utifrån antiken och det lockade många...
Men vi har ju också fått hem otroligt fina saker ut dit.
Och som det är med antikt...
Allt finns för det mesta i just ett exemplar.

Något som ofta har strykande åtgång är speciella trälådor med tryck.
Speciella plåtburkar, fat på fot, unika järngrejer, kannor med fat,
eller ja...egentligen är det ju helt beroende på vilken köpare som behagar dyka upp just den dagen men mycket fint har vi nu och jag fyller på för fullt och det har sannerligen lockat folk denna helg.

Vissa saker har jag tex bara hunnit lägga ut på insta story så har det ringt och blivit tingat.
ROLIGT!




Vi har fått hem så snygga shorts med spetskant nertill från nya märket d`NADA.
Så sköna! 
Och de har såna där fickor man älskar att sticka ner händerna i...



Vi fick sällskap när vi skulle ta korten...



Älskade lilla Smilla.
Hon fyller 1 år nästa vecka minsann.

Smillis eller Gummis blir hon ofta kallad av mig...
Kärt barn har ju många namn...😊


Nu ska jag se hur det går för grillmästaren och checka av potatisen.

Tog med mig så vackra nya glas hem från antiken idag och de ska vi duka med så klart!


Shortsen hittar ni i butik och webshop.

Kram och fortsatt fin helg!
💜

Inga kommentarer: