tisdag 26 februari 2019

Vilken dag!


Hej på er!


Idag var det en sån där morgon när man vet att det kommer att bli en riktigt vacker dag...
Och man får nypa sig i armen för är det februari..?

Värmen har just nu kommit med stormsteg och vill man pyssla i trädgården så tyckte jag tom att det var för varmt att ha jackan på sig!

Ja i alla fall om man var i solen.
😊
Och det är väl där man försöker hålla sig om man kan.

Även katten har fått vårkänslor.
Hon springer runt och smyger på mig (ja som om jag inte ser henne...😅).
Sen far hon fram och hoppar och skuttar och sträcker ut sig på gräset.

Det är lite andra miner det än en snöig mörk och blöt dag.
😉
Tänk så påverkade vi alla blir av väder och ljus.


I år är påsken sen men nu känner jag att det är dags att ta fram den.
Så sugen på allt vårinspirerat!
Och jag tror inte jag är ensam.

Hur trevligt är det tex inte att göra ett vårfint bord eller arrangemang, plantering med kanske en dekoration i osv, utanför dörren.
Där ser man ju det även de dagar man inte är ute runt huset.

En riktig glädjespridare med sånt.
💛



Fler nyheter som finns i nätbutiken nu.



Bla en nätkorg på fot.
Så fin att plantera i!
Eller varför inte lägga ägg på...




Avslutar med denna urna från Olsson & Jensen som nu finns i butiken.
Perfekt att just nu tex sätta vackra vårkvistar i...😊


Vårhälsningar från mig.
💛

Inga kommentarer: