tisdag 5 februari 2019

Nytt i butiken från Tine K Home


Februari slask pågår för fullt.
Idag skottar vi inte snö vi sopar bort den...😏

Men då är det i alla fall mysigt att fixa lite inne.

Vi fick hem nytt från Tine K Home häromdagen och nu har jag uppdaterat nätbutiken med mera.


Speglarna är som smycken på väggen...
Droppformade silvriga handgjorda.


Marockanska fat. Handmålade grå/vita.
Så dekorativa och underbara att lägga upp en sallad eller liknande på också.


Tine K; latte glas.
Funkar lika bra till kalla som varma drycker!
Och lätta att matcha med annan keramik och porslin man har i skåpen.




Facett ljuskoppar i grått.


Flat korg att hänga på väggen.
Sååå snyggt tycker jag och det ger en somrig ljus känsla.
Dessa korgar funkar förstås lika bra att ställa och tex använda till frukt, smycken och sjalar osv...
Jag menar tänk att tex lägga citroner i den korgen..."drömmer mig bort till sommaren igen"...😊
Eller att samla blommor i den som man klipper av i trädgården...
En perfekt hålla under armen korg är det också))💚

Ja.
Jag älskar korgar, helt enkelt.
Det ser alltid fint och ordningssamt ut.



De populära väggkorgarna från Tine K finns nu i butiken även med naturfärgat läderhandtag.
Jag har dessa i hallen och jag tröttnar aldrig på dem känns det som))
😊
Perfekta att lägga mössor, vantar, hörlurar och liknande i.




Dagens väder inspirerar mig till att baka bröd så det får det nog bli idag...
😉
Ett nytt recept av något slag...

Hur mysigt är det inte att komma hem till ett hus som doftar nybakt...
Kan man behöva en gråslaskig dag i februari.
😊

Ha en fin tisdag.
💚

Inga kommentarer: