onsdag 13 februari 2019

Rosor, rosetter och Alla Hjärtans...


Jamen visst.
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag som knackar på dörren.
En mysig dag som lyfter februari med rosenskimmer.😊

När jag var mindre tyckte jag det var så synd att jag inte var född just på Alla Hjärtans Dag.
Jag menar vem vill vara född dagen efter...Nej, nej...
Inte när man kunde varit född på den mest romantiska dagen av dem alla...😂😂

Fast det tycker jag inte längre!

Nu resonerar jag mer så att det är ju bättre att ha en egen dag än en dag som redan "firas" och uppmärksammas.

Tur man inte kan välja i vilket fall som helst.😉


 Så här ser den vita plisserade blusen ut på.
Det skiljer inte så mycket mellan S/M och L/XL.

Jag känner att bägge funkar lika bra på mig faktiskt.
(brukar ha small i tröjor, blusar och toppar)

På dessa bilder är det L/XL jag har på mig.


Som sagt Alla Hjärtans imorgon...
Vem vill inte fylla väskan med rosor...
😊

Rosetten är en nyckelring som blir så snygg att sätta på sin handväska och den finns i butiken och webshopen.


Bilden nedan har jag lånat av en kund.


Trevlig onsdag!

Inga kommentarer: