fredag 30 november 2018

Välkommen i helgen!


Adventshelgen står för dörren och jag har så klart tusen järn i elden denna helg.

Igår kväll fick jag i alla fall slängt upp mina adventsstjärnor hemma...Ja det känns faktiskt så...
Det är inte så att man går där hemma och pysslar och myser nej man är slut som artist men måste få upp myset hemma också...haha...
Samma varje år.

Jag tror att den tiden när jag inte har butik längre....då kommer detta att vara en stor och helig stund för mig som får ta tid.
Nu är jag bara så tacksam när det är uppe och allt lyser och alla sladdar och förlängningssladdar räcker till.
Puh.
😉

Ikväll ska jag tända mina utebelysningar som är kvar att tända sen kör vi jobb lördagen lång och på söndag har vi så klart öppet.

Marknadsstånden ska nog börja sättas upp redan idag inför advents skyltningens julmarknad.

Otroligt mysigt att detta blivit ett tillskott till vår julskyltning i lilla Knäred.

När eldkorgarna brinner, ljusslingorna lyser och bodarna är fyllda av hantverk och gotter då är det julstämning på det gamla hederliga viset.



Den gnistrande vintern har slagit om till grått.
Men man får fota ändå...
😊

Önskar dig en vacker fredag.
💚

Inga kommentarer: