fredag 23 november 2018

Tända ljus och ekollon.


Fredag, fredag, fredag.
Denna vecka har varit mycket av både det ena och det andra så det är faktiskt lite extra skönt med en helg som ligger och väntar.

Och det är ju inte en vanlig fredag idag egentligen heller för det är ju Black Friday och jag måste säga att hjälp så tröttsamt detta har blivit...
Det har ju varit tjat om det i en vecka nu.
Det som var en dag har blivit utdraget till något helt bisarrt.
För mig blir det bara för mycket...till slut orkar man ju inte bry sig när det bombarderas av mail, sms och inlägg om detta varje dag om och om igen, dag efter dag...

För mycket av det goda är aldrig bra.
Det får för mig i alla fall bara en motsatt effekt.



Igår fick vi hem dessa vackra ljusstavar till butiken...

Så stämningsfullt fina...

(vi kommer ej att skicka dessa i nätbutiken)




Något nytt i nätbutiken är dessa ekollon.
Kommer i knippen som syns på bilden och just här valde jag att göra en ruska och satte dem på.
Egentligen tänkt som inomhus dekoration men med en dörr med tak över funkar det ju utmärkt.
💚


Idag ska den nya kylen och frysen komma på plats så jag har en del att greja med...
😊
Det vi hann igår var att plocka bort de gamla skåpen, bära in de nya och städa och måla där de ska sättas in.
Ska bli skönt att få lite ordning och reda igen för just nu är det så att man får snitzla sig fram för att ta sig in i köket pga av vitvaror som inte står där de ska...puh...😉



Trevlig fredag.
💚

Inga kommentarer: