måndag 5 november 2018

Tillbaka igen.


Hej Hej.

Ett uppehåll blev det här eftersom jag varit i London och kom hem igår kväll.

Ni som följer mig på instagram har så klart redan sett lite bilder och filmer från London under tiden jag var där men jag ska lägga ut bilder där ifrån här på bloggen också så fort jag bara hinner.😊

London var såååå vackert.
Så dekorerat och härligt pyntat.
Det var massvis av jul och ljus och inspirerande för mig som älskar miljöer och arrangemang.

Allt detta i kombination med Londons gator och gränder, ja det är nästan inte bra för hjärtat...haha...

Eller så är det det som det är.
Balsam för hjärtat och min kreativa sida.
Londons vackra sida tar liksom andan ur mig emellanåt för det är så mycket charm och historia och känsla i det hela.
Jag älskar det helt enkelt.

Men anledningen till att jag åkte dit var så klart för att träffa min dotter.


Intensiva dagar har det varit och nu har jag massvis att ta igen i butiken när jag är tillbaka.

Så London kommer i ett annat inlägg.💚

Här är i alla fall nytt i nätbutiken.

Supergo mjuk och fodrad mössa som finns i grått och svart.

Torgvantar i både svart och rosa har vi nu också fått hem.



Nu går det fort mot advent och idag hänger jag upp adventsbelysningen i butiken.



Ses snart igen.

Kram Mariette

Inga kommentarer: