tisdag 18 augusti 2015

Vackra armband.


Så blev det tisdag och solen skiner så där härligt igen...
Augusti har verkligen visat sig från sin bästa sida.

Jag fortsätter röja i butiken.

I skyltfönstret bland de nya fina sakerna finns bla dessa sååå superfina armbanden...

Man klämmer fast dem på handleden och de sitter så skönt på.
Lite bredare armband som syns och sticker ut lite lagom...




Jag tycker vartenda ett är så snyggt...
Och passar till mycket då det finns flera nyanser i pärlorna, stenarna...




 Igår var det ju alldeles vanlig vardag igen efter ett långt skönt sommarlov och härliga semesterdagar...
Det kändes lite konstigt, fast väldigt välbekant!, men jag tror vi alla var redo.

Jag är nu mest av allt laddad för Formex så klart som för min del blir på torsdag då vi flyger upp till Stockholm över dagen, och butiken är därför stängd då.
Och så är jag pepp på att få ordning på butiken och fixa allt jag vill ändra och "städa upp" efter sommaren... Ändra till säsongen vi har nu och framöver...

Varje säsong har sin tjusning och nu är det bara fantastiskt fint...

Sensommar och höst har en speciell plats i mitt hjärta.



Detta nya bordet finns nu också i skyltfönstret.
Ett trädgårdsbord i plåt som även är lika fint inomhus, eller i uterummet...

Nyheterna finns uppdaterade i nätbutiken.

Ha en strålande tisdag!

Kram M

Inga kommentarer: