fredag 14 augusti 2015

Dessa kvällar.


Igår kväll var det verkligen perfekt väder för en kvällsutflykt.

Att bara packa badsakerna, lite mat och ge sig iväg...

Och njuta av kvällen.

Det där vackra vattnet...
Det var helt okej kallt tyckte jag (som inte hoppar i längre i första taget) och efteråt var det så varmt att man bara satt och torkade i kvällssolen och njöt...
Det var en perfekt kväll...

Och jag är så glad för varje gång man tar sig iväg och hittar på saker, kan vara små, men ändå underbart mysiga och det är livskvalitè.




Att sitta och torka efter badet i den varma kvällssolen med det blå stilla havet omkring sig...

Sommarkvällar att njuta av och spara i minnet inför hösten.







I natt har jag haft så fruktansvärt ont i min arm, så tom handen kändes avdomnad av värken...

Började få ont bak vid armen i  ryggen häromdagen efter att jag fått ett kraftigt ryck när en stor gren föll ner som jag höll i och har antagligen fått en sträckning eller något...

Typiskt när det är dags att börja jobba på riktigt,,,

Hoppas det bättrar sig över helgen men blev rekommenderad att äta värktabletter tills en sjukgymnast kunde kolla det på måndag.

Så idag försöker jag ta det lite lugnt...
Men det är svårt alltså...


Ha en härlig fredag!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ljuvliga sommarbilder!
Ajdå, hoppas det onda försvinner snart!
Ha en fin helg!
Kram Anna