tisdag 3 februari 2015

Inspirerad...

 
Ja men se en liten bild till blir det idag.
Här ifrån hallen och det man ser på väggen rakt fram i rummet innanför (där vi hänger kläder) när man kommer in genom vår dörr.
 
Jag känner mig så inspirerad just nu.
Av både det ena och det andra.
Av ljuset som så sakteliga återvänder, av alla vackra saker vi får hem, av saker man ser och tidningar man läser...
 
Och just nu,
 och de senaste dagarna, har jag fått en längtan att städa, sortera, sätta upp tavlor och bilder och allmänt organisera och förnya med små medel.
 
Här i hallen har det alltså kommit upp lite grann på väggen och mer är tanken att det ska fyllas på med.
Än så länge är det; Lisa W Breitholtz artprint och Micro slinga silvertråd från min butik, fjärilstavla sålde vi i butiken i våras, signerat fotografi köpt i ett litet italienskt galleri i Monterosso, Cinque Terre, i somras (älskar saker som är minnen från fint man gjort), och hjärtetavla en gammalfavorit som hängt med länge.
 
Så detta var en början på denna lilla tavel väggen.
Inte ofta jag ger hallen en chans men just nu får den lite kärlek, och organisation!
 
Dags för motion!
 
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: