onsdag 11 februari 2015

Favoriter i lager igen och House Doctors Diamonds i mässing!

 
Många månader har jag väntat på dessa...
House Doctors Diamonds i mässing!
 
God kväll.
 
Vilken dag, vilken dag.
En härlig dag.
 
Jag älskar att ha mycket att göra även om det också kan stressa mig sjukt mycket.
Hur går det ihop?
Jag vet inte.
 
Och sen kan man också fråga sig hur glad kan man bli på en skala från ett till tio när det kommer hem nya leveranser?
 
Jag borde ju vara van nu...
De duggar ju liksom tätt.
Alla nya underbara saker som kommer med lastbilarna till Knäred.
 
Nej, då...lika happy varje gång och jag känner nästan att detta är inte bra för hjärtat...
Jag blir såååå lycklig och ivrig och hej och hå...
 
(Och vad jag skulle saknat detta om det tagit slut...Jag förstår folk som jobbat med det jag gör och pratar om saknaden de känner efter detta med blommor och ting när de av någon anledning bytt yrke eller slutat...)

 
Pärlhyacinter och mimosa...
Det doftar vår!
 

 
Förutom Diamonds i mässing fick vi även hem denna varianten som jag fick hem innan jul sist,
 och som hade en strykande åtgång...
 
 
Sen finns en annan favorit i lager igen...nämligen glasboxen som är perfekt till bla värmeljus, snyggt och prydligt.
Här har jag den i mitt skåp som även det är från House Doctor, köpte det i höstas och jag älskar det.

 
Bilden nedan...
En annan storsäljare senaste året...
Den klassiska fräscha tvättkorgen.
 
 
Detta var bara ett litet smakprov.
 
Hittas i nätbutiken.
 
 
God kväll på er!
Själv missar jag inte Deckarna i SVT1 ikväll.
Förra veckans avsnitt med Denise Rudberg var absolut hjärtskärande och tårarna bara rann...
Hoppas det blir mindre ledsamt ikväll, men det är alltid gripande med författarnas livsöden.
 
Tips alltså!
 
KRAM!

1 kommentar:

Maria fra En verden af kunst sa...

Så skøn en blog du har :-) og flotte billeder.

Jeg så lige at du har noget keramik som har mønster, som de dyr jeg tegner på min blog :-)

Aften hilsner.