torsdag 18 april 2013

Ögonfröjd...

Blåaste blå hortensia...

Hej på Er!
 
Här kommer en liten kvällshälsning från mig!
 
Har spenderat dagen med sorgbinderi.
Så mycket vackra blommor man får omge sig med...
 
När jag såg de vita dahliorna nedan kunde jag bara inte motstå att köpa dem...
Dahlior i april är lyxigt!
 
Efter att dagen spenderats bland blommor och grönt så fick jag massage hos Sofias Massage på Salong Fina, Jösses så skönt det var... Som att hamna i en annan värld en stund.
Och väldigt skönt att få löst upp en del knutar i rygg och nacke! 
(tack Johanna!)
 
Inspirerad av alla blommor idag så gav jag mig sedan ut i trädgården i något som nästan liknade stormvindar och vad hände då, jo jag lyckades få en pinne med full fart i ena ögat så nu ser jag väldigt suddigt...
Aj aj aj...
Hoppas det är bättre imorgon...
 

 
Ha en fin kväll alla blomsterälskare,
- och ni andra fina som kikar in!
 
Kram
Mariette


3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara blommor - lyckost dig, vilket roligt jobb du har! Men, det där med ditt öga lät inte kul. Hoppas det går över fort.

Ha en fin kväll du med!

kram
Ann-Britt

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder på så himla vackra blommor, vilken färgprakt!
Hoppas allt är bra med dig, ha en fin kväll.
Stor kram
Jessica

UlricaA sa...

Usch låter ont! krya på dig! kram!