onsdag 24 april 2013

Idag...


Litet hjärta till grav...

Hej där ute!

Denna morgon fick jag helt plötsligt tid över...

Det jag annars gör när jag kommer till jobbet kl åtta är att skriva ut fraktsedlar, boka hämtning på paket och aktivera ordrar till det som är köpt i nätbutiken. Det gör jag innan jag öppnar för att det tar tid och DHL kommer ganska tidigt till oss.. (det tar mycket mer tid än jag nånsin trodde faktiskt, jag försöker dessutom ha både butik och nätbutik, många har "bara" antingen eller och det är inte lite det heller!!).

Idag är det dock varslat om strejk därför skickar jag inga paket idag pga av att de bara kommer att bli liggande på terminal då, så jag avvaktar. Ni som beställt,-jag hoppas ni har överseende med det.
Man får hoppas det löser sig snabbt.

Annars just nu är det ovanligt mycket begravningar.

Dagens bilder är ett par exempel på sorgbinderi.

Jag tycker personligen att det är så vackert med tätt fylla dekorationer som hjärtan eller oasiskransar.

Fylld blomsterkrans i oasis med viburnum, hortensia, limegröna nejlikor, gräddfärgade rosor, brudslöja, galaxy, plumosus, murgröna

Soliga onsdagshälsningar
 Mariette

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vilka fina kransar!

Ha en bra dag!
Kram L-L

lisailysekil sa...

Så otroligt vackert... hälsn fr Lisa i Lysekil