onsdag 17 april 2013

Nytt till butiken och lite annat...

 
Åter i butiken/nätbutiken!
Fina skimrande bevattningskulor fick vi hem idag!
 
 
Heeeej!
 
Vilken dag, vilken dag!
 
Vilket väder!
 
Helt galet!
Det blev ju nästan sommar i ett huj!
 
Idag har jag invigt min nya kamera.
Den är helt klart ett strå vassare än min "gamla".
Den gamla var kanon men med nytt blir det ju ofta lite bättre.

 

 Dagen har mestadels ägnats åt att göra sorgbinderi men leveranser har också trillat in.
 
Det händer nåt hela tiden nu känns det som.
Med våren är det mycket man vill eller hur?!
 
Förutom att leveranser ramlar in så beställer jag, och beställer...
Favoriter man vill ha påfyllning på och nyheter som det längtas efter.
 
 
Nya fina marockanska burkar finns inlagt i nätbutiken idag,
 


 
Trots det makalöst fina vädret har jag inte hunnit vara ute och springa på flera dagar...Ja ni hör vad jag tycker synd om mig själv..*haha*..!
För mig handlar det inte om att peppa eller motivera mig själv att ge mig ut,
 för mig är det snarare en kamp med tiden om att HINNA ge sig ut och springa.
Det är en evig längtan efter det...
 
Och nu i detta väder så blir man minst sagt extra sugen!
 
 
Ha nu en riktigt god kväll fina bloggläsare och en solig morgondag!
 
KRAM!


3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Fina bilder på fina saker. Grattis till nya kameran! Vad har du för objektiv??

Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina

AnnaHelena sa...

Kul med nya kameran!
Det låter härligt med sommarvärme! Här har vi haft 14 grader i dag, och jag tycker att DET är alldeles fantastiskt!
Hoppas du snart får tid för en löprunda!

Kram // AH

Källeboda lantliv sa...

Visst är dom marockanska vaserna fina .. Gillar hela deras kollektion. !
Kan förstå din längtan efter motion .. Det ger massor av energi !!
Jag har varit krasslig så ingen tärning på länge nu .. Det känns å märks ..
Kram Jeanette

Ja härliga vår!