lördag 20 april 2013

Nya smycken!


Hallå på Er!
 
Åhhhh vilken stoooor underbar sol som lyser denna lördag!
Efter jobbet ska jag bara ut i trädgården och njuta! Vårfixa rabatter, pyssla i uterummet, har ju köpt så fina nya stolar och bord)), men bordet måste monteras...hmm, jag fastnade där sist jag var ute..*haha*...Bra beskrivning KWA, men ändå fick jag inte till det sista!!! 
 
Igår kom en låda vår/sommar smycken från Pearls for Girls!
Ja jösses hörrni! Man blir som ett barn med en godispåse!
Så galet mycket fint!
 
Jag har givetvis inte hunnit fota en bråkdel, men det lilla jag hann fota igår lade jag in i nätbutiken igår när Let`s Dance hade paus för omröstning.
(vem har sagt att fredagskvällar är heliga?!) 






 
 
Hur fint är inte sånt här klassiskt inför vårens och sommarens alla fester...
Konfirmation, student, bal...
Pärlcollier i crèmevitt med kristallhjärta...
 
Finns i nätbutiken.
 
 
Ha nu en riktigt härlig dag!
 
KRAM


1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oroligt vackra smycken! Vita pärlor och strass...I like! Ha en skön söndag!
Kram,
Regina