torsdag 28 februari 2019

Gaston Luga


Samarbete

Inlägget innehåller en adlink


Godkväll.

En magisk morgon vid Kvarnen.
Knäreds vackraste plats.
Jo det tycker jag nog...💚
Fast vid Kraftstationen uppe hos oss är det inte fy skam heller...😉

Har ni inte varit här vid Kvarnen i Knäred och bor i trakterna så måste ni göra ett besök.
Det är lite som att kliva in i en annan stilla värld när man kommer hit...

Vi åkte hit idag morse och det var ganska stressigt för blombilen ringde precis när vi svängde ner här innan öppning...Att han var på väg, möt mig på platsen som vanligt.

Okej...

Jo, jo, jo...
Vi hann knäppa bilderna i alla fall.


Gaston Luga  (adlink) har verkligen galet snygga ryggsäckar och de finns i olika läckra färger och modeller.
Den modellen jag till slut valde ser ni här.

En helsvart (men jag var bra sugen på den svart/ rosa...😊) med superfina detaljer som är pricken över i!
I love!

Med min kod  Mariette  får ni nu 15% rabatt på allt i deras sortiment.



En sån ryggsäck som passar vid så många olika tillfällen och perfekt för alla slags resor och utflykter.




Här vid Kvarnen vandrar man gärna på någon av stigarna med en ryggsäck på ryggen med medhavd fika eller matsäck för en längre dag...
Naturen och vattnets forsande är ett skådespel att njuta av.

Kram!

Inga kommentarer: