onsdag 21 mars 2018

Rustika urnor och målningsprojekt.


Det kom en pall med mera fint igår...

Jag älskar urnan och golvljusstakarna!



Morgonkaffe och snart iväg på utvecklingssamtal.

Sen har jag en burk med kalkfärg som står och väntar på mig.
Får väl se om jag hinner öppna den idag))
Så spännande när man valt en ny kulör!

Tidigare har jag målat med kalkfärg i nyans "Vallmofrö" och nu har jag valt en som ska sitta på en annan vägg i butiken som också är grå men inte samma, fint att variera men ändå hålla sig till samma typ av struktur och yta och färgskala bara en annan nyans.

Ja vi får se om det hinns med som sagt...
Imorgon kväll ska några tjejer besöka butiken så jag kanske inte ska ha det halvmålat då...haha...😉


 Här nedan ser ni "Vallmofrö" kalkfärg matt Lady Jotun.
Väldigt nöjd med den.
Så nu ville jag ha ytterligare en vägg med kalkfärg.


Visst är det roligt att måla?!

Målade hemma igår också, bara någon dörrlist men i alla fall...
Och i butiken målas det nu fler möbler.😊

Urnan finns i nätbutiken och golvljusstakarna kommer vi bara att sälja i butiken då frakten på dem blir för dyr om man inte är beredd att betala mera än standardfrakten i nätbutiken.

God onsdag!

Kram M

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Gillar dina urnor...jättefina!
Ha en fin vårdag !
Bia

Anonym sa...

Hej! Underbara golvljusstakar. Kommer dom i webb butiken oxå eller? Ha det gott. Kram Helene

Tulipa sa...

Hej på er!

Tack, visst är urnorna vackra!

Tyvärr kommer inte golvljusstakarna i nätbutiken då de blir för dyra att skicka (om man inte är beredd att betala mera än standardfrakten som är 59.-)

Ha det gott!

Kram Mariette