måndag 2 maj 2016

Chamois Stories och massvis av sol!


Visst andas det väl som av sommar sol och hav när man ser kombinationen blått och vitt med sol i bilden...

Älskar det!


Hej nya vackra vecka!

Första veckan i maj lyser soligt och lätt och endast tre dagars jobb innan man får en liten ledig dag igen...Det känns ju galet lyxigt!

Här kommer bilder på dukarna jag tycker är outstanding och som nu finns påfyllt i nätbutiken.

Blått är en evig favorit för mig och nu finns denna Navy Blue Big Paisley i en större modell också (170x270 cm) som har efterfrågats. 


Förra soliga omgången som var för några veckor sedan så målade jag om våra däckstolar så nu är de nyvit fräscha igen! Var verkligen behövligt och det blev så bra, näääästan som nya nu och kan alltså hänga med ett tag till, för visst blir utemöbler slitna med tiden av väder och vind.


Ljusstakar som är en favorit hemma (passar perfekt i uterummet hos oss) och nu har de kommit till butiken igen.


Big Paisley.
Så fin eller hur?!


Och här nedan kommer Fuchsia Rose, en färg jag inte haft hemma innan.






Tine K krukorna hittar ni i butiken. 


Fina dekorationsbollar från Cozy Room som blir en snygg detalj i en kruka.


Och så har vi fått hem kökshanddukar från Chamois Stories också.
Säljs set om två styck. En med mönster i Big Paisley och en randig.
Hur fräscht fina är inte de...


Bild från köket hemma i lördes när det fixades...
Vi hade en premiär invigning av en ny sak då som verkligen kommer att förgylla många stunder framöver...
Hur mysigt som helst.

Jag måste säga att helgen verkligen bjudit på allt av det bästa.
Och även semester har bokats så det känns underbart.





Fina snäckor i mild rosa alla med lite olika form hittas också i butiken, kommer från Cozy Room, och är en fin detalj till bordet eller ljusbrickan osv...


Många bilder idag, men jag älskar detta somriga.
Som balsam för själen med sol och sommarfint som man nästan är svältfödd på!

Upptäckte när jag skulle gå och lägga mig igår att jag bränt mig i nacken...Typiskt trädgårdsarbete solbränna det...haha..



Kanske man hinner sitta där och njuta en stund i solen idag också?

Men nu ska det först handlas nya blommor.
Bilen står och väntar.

Äntligen sommarbloms tid!

Glad måndag!

Kram M

Inga kommentarer: