onsdag 2 oktober 2024

Oktober.


Så var höbalar och pumpor på plats utanför butiken för att skapa lite extra höstfint!

Mysigt.


Denna vecka har jag sannerligen omfamnat hösten i materialen jag förknippar med höst!
Såsom bla mossa...


Två små mosskransar med ekorrar som ska pryda butikens dörrar på framsidan.
Det var dags att byta ut sommarens!😇


Som konstverk, 
så mycket härligt det finns nu...

Blommor och blader gör gott för själen,- och vackert att vila ögonen på är viktigt!
Vissa förstår inte alls det där och ser inte vitsen (eller viktigheten) med att göra fint eller tex anstränga sig extra för att det är helg eller vad det nu må vara.
För mig är det självklart.
Det sitter i mitt DNA, eller nåt...😂
Jag njuter och gläds över det som känns fint. (och det kan verkligen vara enkelt!).
Jag stör dock ihjäl mig om något ser fult ut eller "skaver" i mina ögon...



En krans med höstkänsla, "något som håller tills det är dags för adventskrans", på beställning...💚




Dags att hösta vidare!

Ha en fortsatt fin vecka!
💚

Inga kommentarer: