lördag 5 oktober 2024

Hur många år har jag haft min butik?


På instagram och facebook skrev jag så här igår;

"Tiden går så otroligt fort! Det är helt galet...och jag reflekterar inte ens över hur många år som gått sen jag startade butiken...men det har varit många roliga år och många år av kämpande !💖

Hur många år tror Ni jag haft butiken?
Gissa?!💖


Och det kom gissningar...😍


Och svaret är;

27 år har jag haft min butik!

Jag är faktiskt förundrad över att detta.💗
Vart tog tiden vägen...

Under resans gång så har jag sett så många andra öppna och stänga sina butiker...
För det är inte lätt. Och det är slitsamt.
Det är att leva sin dröm när det är ens intresse men det ska gå runt och man ska orka.
Tack vare världens bästa föräldrar har detta gått.
Vi har kämpat tillsammans.
I tuffa tider, i goda tider.
I sorg och glädje.
Genom perioder av sjukdom, småbarnsår, tappa gnistan dagar, lyckliga dagar.
Medvind och motvind.

Hatten av för oss!
Hatten av för alla fina kunder som uppskattar och värdesätter butiken.
Utan Er inget!

Tack!
Jag hoppas vi får fortsätta tillsammans några år till...

💖

Inga kommentarer: