onsdag 7 juni 2023

Intensiva dagar...


Vilka dagar vi har nu!
Det är sommar och student och avslutningstider.
Och sommaren den strålar från sitt vackraste.....

På fredag tar vår son studenten och det är intensiva dagar.

I söndags var det bal i Tylösand...
Högtidligt och stort och minnen för livet.
Här var det stolta föräldrar och det tror jag det kryllade av...Stolta föräldrar och glada, pirriga, förväntansfulla balungdomar...
Magiskt.

Jag har en massa bilder i min kamera men har inte hunnit ladda ner något i datorn ännu (visar ju sparsamt med bilder på familjen också...men på instastory dök det i alla fall upp bilder ifrån söndagens stora dag...)

Jag ska säga att jag vet knappt vad det är för dag idag...
Det snurrar i huvudet...haha....

Igår var det i alla fall mösspåtagning inne i Halmstad för alla studenterna och vilken dag...

Det var så fint att åka genom stan i försommarkvällen med den gyllene solen glimrande som en sång om juni och se studenter strömma till från alla håll och kanter med sina vita studenthattar på huvud och i händer...

Försommar Sverige är fantastiskt och avslutningstider bjuder alltid på en alldeles egen slags magi.








Krukfat med fötter.
Fint att sätta krukan på eller hur?

Och nedan Hinzas tre nya sommarfärger.







OBS!
På fredag den 9/6 stänger butiken 16:30

Kram M
💗

Inga kommentarer: