måndag 10 augusti 2020

Hej från augusti.

 
Hej i sommaren.
 
Dagarna har varit underbara och äntligen har man kunnat sola och bada och på riktigt känna att det ÄR sommar!

Jag har mest mobilen med mig nu och fångar ögonblicken med den.

För ögonblicken sommartid de är ju verkligen överallt.
Eller hur...

Så mycket vackert...

Och jag säger bara tack och lov att sommaren kom till sist!
Så förra veckan försökte vi njuta till max.

Det blir ju en del grillande sommartid och att sitta ute (eller ute/inne) hur man nu vill se det.
Bästa tycker jag!

Har man såna dagar vi nyss haft så behöver man verkligen inte åka utomlands.😍

Från häromkvällen...

Ljusstaken är en höstnyhet och finns nu i nätbutiken.
Fint att lägga i något i glasboxen efter säsong...
(lite inspiration inför jul kommer ju nästan över en där...😉)



Förra veckan fick vi hem nya rutor till armeringsnät.
Dessa rostar efterhand och är väldigt dekorativa när man vill att det ska hända något i armeringsnätet....tänker att det också vore fint att komplettera med en ljusslinga kanske...
😊Så belyses det ännu mera...





Denna veckan är både ledighet och jobb för mig.
Mycket blommor som ska arrangeras och så ska vi åka på inköpsresa,
galet spännande faktiskt! Har velat det ett bra tag och nu är det "bokat" och bestämt.

Japp, detta blir ju inte alls långt men det blir något i alla fall...
Man får vara glad för lite bloggande, bättre än inget.😃

Jag tror jag kommer mer ikapp med detta till hösten igen.
Nu njuter jag av allt som sig bör.

Sommar, sol, ledighet varvat med jobb, umgås, mysiga grillkvällar, utflykter, kattungemys och förstås så planerar jag för hösten i butiken.💚

Ses snart.

Kram Mariette

PS; Butiken är öppen som vanligt.💚

Inga kommentarer: