torsdag 6 augusti 2020

För mig just nu...



Sommaren är snäll mot mig.
Det är den...

Jag försöker som liten kämpande småföretagare vara lite ledig nu,
 och just nu är jag ledig men det betyder inte att jag inte jobbar.
Det är väl så att vara egen.
Jag älskar mitt jobb men det tar inte slut och paus för att jag går hem.
Det fortsätter.
Och jag jobbar från solstolen och från matbordet och när alla tillfällen ges.
Jag är nog en arbetsnarkoman.
På gott och ont och svårt att sätta gränser som kan vara till både för och nackdel.

Här kommer lite bilder från mina senaste på instgram.

Och ni som säger "ja men vi har ju inte instagram, vi kan inte se vad du lägger ut där ju..."
Klicka på ikonen för instagram i högermarginalen här på bloggen så ser ni lite, 
om ni är intresserade att av se vill säga, när jag inte kan uppdatera här lika ofta som där.💜

Bilden ovan fotade vi igår.
Det är ett samarbete för Sudio.
Deras högtalare är grymma och just nu har jag en rabattkod på instagram om ni vill testa deras högtalare eller hörlurar.
Dessa högtalare är både snygg design, älskar!, och suveränt ljud!


Lyssnar mycket på musik när jag lagar mat och känner att jag vill unna mig extra mys i
form av musik till det.

På insta fick vår fina nya lilla familjemedlem också vara med i en film i detta samarbete.
Hon är bara så go!
Vilken liten stjärna hon är.💓

Palmbladen, hallå, hur läckra!
Älskar, älskar!
Hänger det här ute men också mot fönstret vid en kandelber...
Så många fina platser för det...
Finns i butiken nu.
Ej webben då det blir för stort att skicka.

Sommar och semester innebär sovmorgon i alla fall och jag avslutar gärna kvällen med SVT Play just nu.
Måste tipsa i ett annat inlägg om favoritpoddar och serier just nu.
Då har jag detta sällskap.💓
Hon är såå social.
Vill vara med och ligga nära.
Kollar skärmen hon med, sen slocknar hon.
Och sover i vår säng hela natten så troget.
Helt ljuvlig är hon.

Och Smilla är namnet på denna fina sötnos som förgyller livet här hemma med charm och bus och en massa kärlek.


Asterbuketternas tid är också här nu.

Jag har frågat efter dem i några veckor hos min leverantör och nu är de i säsong!

Jag associerar dem väldigt mycket med augusti..
Visst är det fint med sånt...
Som ger en extra känsla av en säsong...

Imorgon drar jag och min man till havet.
Jag tänker fånga dagen och hålla kontakt med jobbet via mobilen.
Butiken är öppen som vanligt men jag ska andas hav och sommar och försöka jobba på det där med att varva ner...
Ja det kan också vara ett jobb.
På sitt sätt.😍

Inga kommentarer: