fredag 22 mars 2019

Senaste!


Idag skiner solen och det är fredag!

Hurra hurra!

Och förutom alla blommor som strålar och vänder sitt öga mot solen så lyser även vårens nya kläder i vackert pastell.

Åååhhh jag gillar gult alltså!

Spetsblusen här tog jag hem i rosa men nu har jag också fått hem den i denna fina milda gula färg.

Hur söt som helst!



Blusen har ett fast linne under och snygga trumpetarmar.💛


I nya leveransen kom också två superfina sjalar.
Jag menar titta på blommorna på denna nedan...
😍

Som en blomsteräng...



Här har jag matchat sjalen med den rosa ponchon.


Sjal med snakemönster i gult.


Och så har vi denna blus som jag nyss tog hem i gult...
Nu finns den i mint!

Ännu en superfräsch färg.
Jag älskar färger på blusar!
Inser nu när det är vår att jag vill ha mer av det i garderoben för det känns så glatt och härligt upplyftande med fina glada och söta färger.



Detta är nyheter i nätbutiken och butiken.


Förra veckan lade jag upp bilder på denna tårtan.
Nu hade lökarna och tulpanerna vissnat så då bara bytte jag ut dem mot något annat.
Det är verkligen det fina med denna typen av dekorationer att de håller så länge eftersom det är så lätt och smidigt att byta ut det som vissnar efter hand eftersom man har grunden till det hela som inte vissnar.😊
Det bara kräver lite duschande med vattenflaskan då och då.

Ha en fin fredag!

Kram!

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Härligt med lite färg och blusarna är helt underbara! Alltid lika kul att kika in till dig :)
Kram från ett blåsigt Öland och Titti

Tulipa sa...

Åh tack ska du ha!

Fortsatt fin helg!

Kram Mariette