lördag 16 mars 2019

Regent White


Inlägget innehåller annonslänk


Hej lördag.

Just nu har jag ett samarbete med Sudio 

Jag lyssnar mycket på musik och poddar i mina hörlurar och ibland ett och annat program på datorn...
Viktigt är att lurarna ger bra ljud, sitter skönt och bra men jag måste erkänna att ett stort plus för mig är om de också är snygga))😊

Och dessa är sååå snygga...😉
En riktigt bonus.

Dessa hörlurar heter Regent White och just nu får man när man beställer hos dem även ett rese etui i svart veganskt läder, perfekt att förvara hörlurarna i.

Med min kod
 tulipablomster15 
får du just nu 15% rabatt när du beställer hos dem.


Igår när jag kom hem från jobbet hade det hänt grejer på ovanvåningen.
I det som ska bli ett nytt rum där uppe så hade golven plockats bort och allt skit och damm som låg där under hade rensats bort.
Vårt hus är över hundra år gammalt och detta golv hade aldrig plockats bort innan så gissa om där var mycket att rensa...
(en gång hittade vi en fantastiskt fin gammal knoppbräda med lejonkrokar under ett golv på ovanvåningen...lycka alltså!)

Men denna gång var det bara skräp och nu ligger ett otäckt svart byggdamms sot över nästan halva huset så jag har att göra i helgen med att städa och torka))
Det ligger överallt...uah...otäckt tycker jag som känner hur jag drar runt det i heeela huset när jag går...
Kan knappt lägga upp fötterna i de vita sofforna ju))😉

Men, 
jag är såå glad att det händer saker i detta efterlängtade nya rum som ska bli ett badrum.

Önskar dig en fin lördag!

Inga kommentarer: