torsdag 28 mars 2019

Rosa jeanskjol och vårkvällarnas tid är här.


Godkväll

Jamen alltså att modella kjol med vintervita ben hur kul är det...
😅
Fast här har jag så klart tunna strumpbyxor på mig.
Känns bäst innan benen hunnit möta solen.
😉

Men denna rosa jeanskjol är så skön och snygg.
Stretchig så där lite lagom så den ändå känns mjuk samtidigt som den är lite "stabilare" än en vanlig kjol.
Blus och kjol finns i butiken och nätbutiken.




Jag skulle fått påfyllning av alla fina nätkorgar denna veckan men de dröjer tills nästa vecka.
Så just nu finns några modeller och äggen i nät kommer igen nästa vecka.

Tänk att det var påsk nu förra året?!!!

Galet. Kallt var det den veckan förra året också.

Igår var dock en magiskt skön vårkväll och det blev också den allra första kvällen i trädgården för mig detta året.
Så skönt. 
Ja mer än skönt!
Det är magi att våren är här på riktigt och allt där ute vaknar och man får stanna tiden och släppa tankarna för en stund med att bara vara ute och arbeta.

Precis vad jag behöver för att motverka stress.

Ner med axlarna och andas...




Nu tänker jag stänga ner datorn för idag.

Min nya telefon och jag vi är sådana kompisar nu efter bara två dagar 😅😏och jag älskar alla nya finesser den har och det där med Face id är ju bara hur bra som helst!
(man kommer in i sin telefon genom att identifiera sig med ansiktet)

Tip top.

Kram och Hej!
💜

Inga kommentarer: